sömniga guldmålade ögon

Yes, vaknade upp halv elva. Kollade mig själv i spegeln. Sminket från igår är kvar och det är ett fint guldskimmer som smälter in i mina gröna ögon. -jag blir nästan tårögd. Hur kan gårdagens smink nästan slå min sminkning igår i sexighet? Haha.. poetiskt.
Vi hade det väldigt kul igår. Förfestade hos mig med pizza, Martini och vin. Röda naglar också. Så klart.
Vidare till skyddsrummet där Jowa hade skiva, gud va kul de verkade ha. Studenterna, jag vill ta studenten igen!!
Dags att slänga tomglasen. Börjar jobba om 90. PUSS

Kommentarer
Postat av: fridisen

för att du är så vacker Ellinoris!!!! Låter verkligen som att ni hade partyläget i full fart!!

Nu är det bara 5 VECKOR KVAR!!!!! Satan i gatan, jag kommer gråta i vecka av lyckan att se alla där hemma igen!!!! Ååååå kan någon bara spola fram tiden??!!!

Snett v och en trea

2011-05-03 @ 01:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0