uppdatering?!

1) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Den lilla sjöjungfrun
Sex and the city
Sex and the city 2
Kopps

2) Fyra ord du säger varje dag:
Hej
Coolt
Nice
Fan

3) Fyra städer jag har bott i:
Stockholm
nynäshamn
-
-
4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
Vänner
Sex and the city
true blood
CSI

5) Fyra ställen jag vill åka till:
Italien
New York
Asien
Hawaii

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
Facebook
Blondinbella
Kenza
Google

7) Fyra ställen där du trivs på:
Trosa (hos mormor och morfar)
Lisö (hos farmor och farfar)
CG 38 (hs mamma och pappa)
Lägenheten (min egen fristad)

8) Fyra favoriträtter:
Ceasarsallad
Lax
Kyckling i ugn
Nr 9 med kyckling

9) Fyra namn du vill att dina barn ska heta:
Freja
Emir
Bianca
Leo

10) Fyra saker du inte tycker om:
fåglar
Alkoholism
Falskhet
rasism

RSS 2.0