Tiden går lite för fort ibland.

Tittar på vänner och skrattar för mig själv, det är det som är det bästa med Vänner. Det är okej att skratta för sig själv liksom.
Shit vad tiden går fort. Det är julafton på fredag. Det är helt otroligt. Jag fattar inte att tiden går så snabbt. Jag håller på att packa, det går sisådär måste jag säga. Det behövs: Varma, snygga, bekväma kläder. Väljer, den, inte den, den.. nej för fan inte den. Så håller jag på.
Har köpt en jätte fin klänning till nyår. Meeen.. när jag kom hem var den trasig. KUL
måste hinna tillbaks till affären plus handla en sista julklapp imorgon. Ute i sista tid, vadå jag? Nej för all del.
Rebbs messade en jätte bra idé för en stund sen. Frukost på torsdag. finns bara tre bokstäver: MYS.
Nej men nu börjar jag att skratta för mig själv igen. Ses på andra sidan som ja sa till min chef idag. Jag menade 2011. Hoppas att han fattade det. Kul skämt E. Verkligen.

Näe, nu får det räcka. Det är inte kul längre

Hörrni, det är dags nu, det får räcka. Måste samla alla igen. Vi är alldeles för långt borta från varandra. Vart har vi tagit vägen?
det var spännande och intressant i början men nu längtar jag så mycket att jag kräks på ren svenska. Det är inte roligt längre. Inte kul längre. Tur att Frida kommer på måndag och Yvanna den 17e.
Dags att gå tillbaka i lite gamla vanor. The och sånt där skit. Hoppas ni är med mig!
Kärlek

RSS 2.0