Tisdag (Onsdag rent teoretiskt, på pappret så att säga)

Oj, vad sent det blev helt plötsligt. Nu måste jag verkligen gå och lägga mig. Meen först ska ja bara.. (tänkte att frida vill veta vad vi har för oss i detta avlånga land. Det är anledningen till mitt bloggande).
Kollade på Toy Story 3 idag. Mycket bra och mycket nostalgi. Nicke på jobbet skrattade åt mig när jag sa att jag såg den på svenska. Men jag började kolla på engelska men sen kändes det som att allt blev förstört eftersom det inte var samma röster som när jag kollade på 1 och 2 när jag var liten. Så jag satt och kollade på en barnfilm, Dubbad, hurra! (typ tjänstefel)
Det faller lite snö ute också (vad har du för väder ens Frida?), jag njuter. Det är nu som man kommer på att man faktiskt har saknat snön. Lite i allfall.
Imorgon ska jag kolla på NK s julskyltning och köpa mig lite eget pynt på en otroligt bra affär som heter "In och Finn" . man bara går in där och finner massor med bra och onödiga saker. Fantastiskt.
Det är de jag ska göra imorgon helt enkelt. och jobba såklart :)
God natt alla fina. Det spelar ingen roll om ni är trasiga eller hela.
PEACE


LÖRDAG 20/11. Inte vilken lördag som helst..

Idag fyller en av mina bästa vänner år. Rebecca. ÅH! systemet och allt!! HURRA HURRA för henne!!

håller på att små fixa mig lite halv sex går jag till Rewa och sen bär det av till R vid åtta. Nu jäklar!

riktigt fredagsmys

JAG SKYPADE PRECIS MED FRIDA, var tvungen att nypa mig i armen.. var detta sant?? vi pratade om allt mellan himmel och jorde verkligen. Love it!
idag är det fredagsmys ordentligt. åt mycket god kycklingpasta på jobbet och var fortfarande mätt när jag kom hem så det blev vaniljglass med varma hallon till "middag" haha. Bara för att man bor själv liksom, funderar på att Ta hissen ner och tjacka lite godis också. Här är det fredagsmys på hög nivå.


YOU AND ME


TOP MODEL OCH PARADISE HOTEL

Det är dessa två tv- serier som jag har fastnat för. Jag följer dem nästan slavisgt. När BC hade skrivit fel på schemat och satt en 16- 22 tid på mig en måndag tänkte jag inte på ob utan på att jag kommer att missa top model. Som tur, hade han satt fel. HURRA! så i måndags satt jag klistrad som vanligt. Paradise hotel ska man inte prata om, herre gud va jag är fast. Hata Melissa men gillar Petter, vill ha kvar Alexandra men vill stoppa ner Johannes huvud i toaletten. Haha.. är jag sorglig eller vad.
Jag tycker att det är otroligt vad man kan göra Tv av och att det säljer. Kungarna av Tylösand, Bartänder skolan och många, många fler. Jag har en fråga? hur söker man till dessa program? Inte för att jag ska göra det men ändå. Haha, de har typ bästa sändningstid till och men. Fy satan.

Ska börja blogga lite mer för min kära vän Fridas skull, fick ett mycket fint mejl av henne och hon läser våra bloggar varje dag och då känns det bra att det finns något nytt att läsa.

Hissen är påväg att bli klar också. Jag har fått fotbolls- muskler.. HAHA nej då, men men det känns så.. WÄ!

Ja, det luktar fortfarande PANNKAKOR i heeeela (jätte stora) lägenheten. Stekte amerikanska pannkakor igår morse och åt med sirap men min fläkt vill inte sammarbeta så här sitter jag i pannkakslukten haha.. är sugen på thai- mat, det blir det imorgon.. fredagsmyyys.. är inne på min 4e dag idag, bara 8 kvar på mitt kalabalikpass!

Näe, nu är det dags att sminka mig och diska lite sen iväg till jobbet. Imorgon är det iallafall öppningspass och det gillar jag.

LOVE

TO- DO LIST

Smile at strangers
Notice kindness
Hope
Keep learning
Eat ice cream
Laugh
Love
Get inspired
Dance
Do whatever makes you happy
Love some more

(hittade en fantastisk att göra lista. Här snackar vi mål i min smak.)



Klipp?? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Jag skiter i att klippa mig. Efter att ha sett dessa bilder vill ja spara mitt hår ännu längre, Vilket jävla tjat.. haha
p.s. Fylle-slingan hänger med.. (kolla slingan i luggen som alltid "ramlar ner" när man blir lite små full)





Hade jag haft plats med en julgran hemma h...

dsc00071 (MMS)

Hade jag haft plats med en julgran hemma hade den vart full med julpudlar..


RSS 2.0