Och jag som ville vara Batman

"Av någon konstig anledning har jag alltid velat vara batman under dessa sammanhang. Alltså Halloween. Mest för att man får ha en mask för ögonen och se ut som en fladdermus".

Check

Lördagsparty på Telegrafen a la halloween

Söndagsmys

Måndagsfrukost på planet ner till Barcelona

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Fredagsmyyyys på Jobbet

Onsdag, kära onsdag


........................


Måndag

Sitter här i soffan med Frida omringade av 100 kilo godis. Överallt ligger det godis, choklad, dricka och mitt upp i allt det här ligger sakerna som vi shoppade idag.
Jag hittade min fina jacka, äntligen! och en till "svart jacka" men den här gången är den pimpad med paljetter och sen två halsband.
 Jag säger bara en sak. Det ena halsbandet är så Ellis så de finns inte. Ni får se på lördag Telegrafen halloween 2009. Yeeees!

Majsan passar på att prova sin halloween kostym. Vilken Puma!


Veckans babe


Söndag;

"Idag blir det middag på Pizza Hut och sedan Bio med lillasyster"

Lördag hela veckan lååång

"Så äntligen var menyerna klara. De är en konst de där. De må jag säga.. idag hoppas ja på fullt ös och mindre sjukdom. fy fan. Vi ses på mix."

Torsdag;

"Och helt plötsligt var det helt galet äckligt väder ute. Jag slutar, lägger av, nu finns det inget annat att göra än lägga mig ner på marken och dö. Eller så kan man se framåt Framåt mot vår, sommar och bättre tider. Jo, de låter mer som mig."

Tisdag;

"När jag klev av tåget kände jag på en gång att de va så mycket kallare. Både jag och min telefon behöver varmare väder."

DAGENS

DAGENS Vill ha: bil och körkort
DAGENS Klädsel: ljusa trasiga jeans, svart tröja som åker ned på axeln a la "kesha" svarta mc boots. Sexigt
DAGENS Smink: fondation guldig ögonskugga och mascara, massor med mascara
DAGENS Frisyr: brunt jäkla stort hår bara
DAGENS Händelse: städade lägenheten
DAGENS Låt: Kesha tik tok
DAGENS Planer: strosa lite på drottninggatan och västermalmsgallerian
DAGENS Saknad: Mormor och morfar på landet
DAGENS Dummaste ingen vinter jacka
DAGENS Behov: coca-cola
DAGENS Bästa: greys anatomi och roast på berns
DAGENS Köp: vantar

Party

Put my glasses on, Im out the door - Im gonna hit this city. Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack Cause when I leave for the night, I aint coming back

Veckans babes


Dagens outfit


Söndag,

Kram


FREDAG!

Yes I can see her Cause every girl in here wanna be her Oh she's a diva I feel the same and I wanna meet her She's nothing like a girl you've ever seen before Nothing you can compare to your neighborhood hoe I'm tryna find the words to describe this girl without being disrespectful.

Tisdag; Det här är inte OK!

Det finns mycket saker här i världen som inte är ok men som vi ändå "Accepterar". Svälten i Afrika, Ryska och Italienska maffian, Mobbning av klasskamrater, rasism, svälthets och size zero, finanskriser, annat helvete och att Östersjön förstörs är några av dessa saker.
Men att det nu har gått så långt att, rätta mig om jag har fel, på grund av växthus-effekten är +2 grader och att det faktiskt Snöade i Stockholm idag, Det är inte ok.
 Inte i Oktober. Kom igen.
 Vart fan är världen på väg? Säger jag detta för att jag tänker på de stakars människorna som ligger ute på gatan där jag gick förbi idag, Nej.
Ännu ett I- lands problem.
Jag säger inte det för klimatets skull, inte för de stackarna som inte har något hem och inte för de stackars djuren som också får en chock.
 Jag säger det för att jag inte har hunnit att köpa en ny vinterjacka. Ja. Så tragiskt är det. Men va fan, är man Diva så är man. Jag måste börja leva upp till mina förväntningar. Sex, drugs and Rock ´n roll Baby!



Veckans babes


Måndag

Idag har jag varit duktig måste jag säga. Jag är väldigt stolt över mig själv att jag äntligen tog tag i min katastrof till garderob och fixade till den. Nu kan man iallafall röra sig där inne. Hitta de man vill liksom. Woho!


För att jag älskar Rewas partysteg!


Barcelona

Så. Ännu en gång ska jag prata Spanska på resan. Dock inte på Gran Canaria hos farmor och farfar som de brukar vara. Nej, den här gången i Barcelona. Den 2 November åker jag dit!


Jag undrar en sak..



Va fan hände med Fyra minuter?


Yvanna fick låna min mobil för att ta några fina bilder. Jo, dom är fina!






Finns tyvärr inte i fler vinklar!


Högskola

Jag vill ta tag i mitt liv som de så stiligt heter. Jag ska börja plugga. Men vad? Det finns mycket. otroligt mycket



RSS 2.0