Istället för en hälsning blir de en HALSNI...

Istället för en hälsning blir de en HALSNING, är hemma hos Linda, party party!!


jag trivs bäst när det är som bäst

Guuud  va lite häng med närmsta vännerna är underskattat. Visst, att festa, dansa och skåla i alkohol det är bland de bästa vi vet, men va faaan vad skönt de är ibland att veta att jag inte kommer att vara bakis i morgon. Att bara snacka skit om vår småstad och skratta, käka tomatsoppa som man köper på tetra. Det är fint de!vi har kollat på vänner, the hills och ännu mer vänner..Imorgon är de Linda som gäller. Party, party!!

Dax för en 1,5 års förvandling

Ska börja små fixa i lägenheten, skruva upp lite hyllor, vägg-dekoration, renovera upp garderoben. Det är dags nu, efter 1,5 år med denna fantastiska lägenhet. Här finns allt, men jag gillar mest dessa höga vita väggar och min silvriga spegelram (och att ja kan säga att ja bor på kungsholmen).

när regnet öser ner kan ja bara tänka på regnkvällen på Kreta för snart ett år sedan


okej, jag erkänner!

Jag vände mig om och tittade lite extra när Kenza med följe gick förbi mig idag. Där var dem, alla i en klunga. Pojkvännen, hunden och bästa kompisarna. Kändes som en film i en kort sekund. Sedan råkade jag gå in i en tant. Ja.. det var de!

Josefina, äntligen har mamma och pappa slä...

dsc00154 (MMS)

Josefina, äntligen har mamma och pappa slängt i båten. De var på tiden!


Jag och Frida på garagefesten igår, lite u...

dsc01879 (MMS)

Jag och Frida på garagefesten igår, lite utomlandsfeeling får man av denna bild tycker jag och gillart!


Jag sitter hellre här sa Majsan idag när j...

dsc01882 (MMS)

Jag sitter hellre här sa Majsan idag när jag frågade om inte golvet passade bättre? Den där hunden är inte som alla andra, bekvämt ska de vara, sådan matte, sådan hund?


SOMMAR!!!!

Jo, det här med att det aldrig händer något i Nynäshamn kan vi väl ta att stryka nu?
Inte för att de har på fem dagar byggt upp ett köpcentrum med extra bra affärer eller att Ben and Jerry fick för sig att öppna en fabrik här vilket resulterar i att man kan köpa glass till minimala priser, nej.
 Men vi nöjer oss med det lilla vi får.
Några barn hittade ett människohuvud i vattnet i hamnvik. Detta leder till polisens dykare och likhundar, i vårt lilla hamnvik? herre! inte nog med det.
 En knarkare som sitter häktad i danmark berättar för polisen att man borde kolla upp en lagenhet i Nynäshamn, Sverige.. Sagt och gjort, och visst fan ligger det en mördad människa där inne. HUA! det blev nästan lite för mycket i vår lila stad. hehe..
Nu blir det dags för sola och bada. Kom igen solen!



inga jeans på idag inte!

På jobbet..

.. Måste bara skriva ner och blogga om att jag har haft ont i örat en tid nu. Förstår inte vad det är för något och det är sjukt irriterande och så gör det väldigt ont. Nu slog det mig, Kan det ha krypit in ett djur i mitt öra?? HJÄLP!

p.s, kan också vara så att mina visdomständer växer.. men de är roligare med djur.. d.s

Godmorgon

Nu ska ja strax springa ner till affären och köpa en yoghurt och sedan blir det jobb till klockan sex. Ska gå lite tidigare så jag hinner med 18:19 tåget till Nynäshamn. Ska käka middag med Rewa ikväll,de ska bli mys. Nä, nu är de dax. PUSS OCH KRAM

Ut med det gamla och in med det nya

Det var väl dags att börja blogga igen då. Det var ett tag sedan, har börjat fundera på det här med att vi till hösten splittras. Tur att bloggarna och facebook finns!! 
Frida åker till staterna,USA!!
 jag vet inte ens vart.. men hälsa på henne vill jag absolut göra. Jag har ju inte tagit ut någon semester denna sommaren så det vore nog inga problem. Hoppas jag.
 Yvanna ska börja dansa i Linköping. Är så freakans glad för hennes skull. hon får äntligen göra det hon älskar och brinner för. Wei! (hoppas att alla är lika positiva och stöttande).. Tur att Rebbs och Rewa är kvar ett tag till.. umm.. en på jobbet ska börja plugga (om hon kommer in) då kanske jag blir fast anställd, Men jag vet inte om jag ska vara glad.
Jag vill börja plugga, börja min resa mot högre höjder så att säga. Ellinor Bäck ska bli ett varumärke The end.





RSS 2.0