Jag hittade just ett fint halsband. Rubriken var "personligt halsband" Jo, det är sant, En Pudl!


Tisdag;

Vem kysste Elin bakom ryggen på Marie Var det den store poeten som hon var förälskad i? Fanns det en plats i hennes värld för två? Snälla skicka ett vykort för jag undrar så

Who the fuck is anna duck?

Okey, jag ger mig. Svenska Hollywoodfruar är ett program som spelar i en egen division Eller det är nog fruarna som spelar i en egen division
Jag har några fina exempel.
Maria berättar hur hon säger till sin man att hon har handlat en sak för 60 dollar fast den egentligen kostade 400 dollar.
Hon tar lite på kortet och sedan resten på matpengarna. Matpengar?
Samtidigt sitter Anna Anka att det är inte konstigt att människor är otrogna om deras partner inte tillfredsställer dem.
Vill ens man att man ska suga av honom varje morgon så måste man göra det. Annars är han otrogen, något att tänka på tjejer. Fy fan. Jag säger som schyffert "hon har sämre kvinnosyn än Usama Bin ladin" så sant.
Den tredje. Hon som ser ut som en mormor utklädd till Barbie dejtar miljardärer. Hon vill dock inte att de ska vara för gamla. Snusk-tant. 
Nej, nu ska jag sätta mig in i det här programmet. Kvällen till ära häller jag upp min pepsi Max i ett vinglas. Snacka om Hollywood Style! 



Rihanna och Jay-Z gör det igen

It’s a dangerous love affair. Can’t be scared when it goes down. Got a problem, tell me now

Life’s a game but it’s not fair. I break the rules so I don’t care

Ikväll blir det Telegrafen.

................


Ett steg hit, ett steg dit och helt plötsligt hade jag trasslat ihop mig

Igår var jag, Frida och Rewa på en Body Jam lektion som Yvanna hade fixat in oss på. Hur roligt som helst! snacka om kunna dansa loss! de där stegen tar vi med oss till telegrafen, eller inte...


Vadå inte skogsmänniska?






Söndag på Nicksta med Hund och Lillasyster










Detta inlägg tillägnar jag Frida, ni vet hon med musklerna!

Woho! Frida är alltid så peppande när det gäller träning. Jag vet inte hur hon bär sig åt. Kanske ska erkänna att min promenad bestod av 600 meter Västerbro + lite Söder fram till Efva Attling butiken på Hornsgatan. Men va fan. Träning som träning!


Tisdag;

Dags för promenad!


Kanal 5 är ett geni. Titta på Roast på Berns!


Live, Laugh, Love


Lördag;

hemma igen, brun. Lite iallafall. Får bli bästa kompis med solariet tror jag. Haft en underbar vecka med tjejerna. Den fantastiska femman liksom. Hurra!
oj vad vi festade, solade, åt mat, sov och shoppade. Allt under samma sol och måne. Woho! avslutade med att äta på Mcdonalds när Linnéa kom och hämtade oss på Arlanda. YES!
Farmor och farfar tog en tripp hit i går och farmor ställde mig ute på altanen och klippte av mig håret. Oj va de va risigt tyckte hon. Hade jag hört de förut?

Kreta

Hej då bloggen. Vi ses om 8 dagar!

RSS 2.0