En sak..

jag börjar bli turk, inte nog med att TRE personer frågade mig igår om "jag också var turk precis som min arbetskamrater, eftersom jag är så mörk?" haha! nej det är jag inte! men jag ska börja säga att jag är det, jag käkar bara hamburgare, säger -Läget? hela tiden och är ascharmig.. Tjaa.. jag är nog turk, Mini-Özkan kallades jag för idag, KUL!

Måndag;

Läget?

Hey alla sköningar! hittade till datorn igen, bra där av mig tycker jag.
Jag har insett att jag inte har sätt mina vänner på 1000 år! Yvanna såg jag i lördags (hon var med la familia och åt mat på restaurangen så jag tycker inte att de räknas!) jag börjar bli knäpp, jobbar alldeles för mycket så idag sa chefen att om de skulle komma någon och kolla mina arbetstider så skulle de åka på böter eller liknande, att jag som "minderårig" jobbar to much! så sant men jag har valt det själv!
imorgon är jag ledig, då ska jag (Utan mobil) åka till farmor och farfar och bara chilla vid polen hela dagen! hur skönt som helst!

ps, fick min lön idag, jag säger bara klirr klirr i kassan och hello stan, här kommer Ellan och hennes plånbok!


ett till!

jag måste unna mig ett till inlägg innan jag dyker in i jobbvärlden igen, i den världen existerar inga Datorer, knappt några vänner, ingen mat, ingen glass (dock har vi hela frysen full och hur det kommer sig att Sandwich jordgubb alltid tar slut? fråga Ellinor!) inge lediga kvällar det som existerar är PepsiMax, pommfritt-lukt, trevliga (för det mesta) människor, brända fingrar och ömmande fötter.. kul, aaa.. verkligen!

SNART FYLLER REWA 18, DÅ SKA VI HOPPA HÖGT, SÅ HÖGT HAR INGEN ANNAN HOPPAT FÖRUT!
Bruden fyller liksom 18, jag kan inte förstå och sen är det min tur, men då har skolan börjat, jag vill inte att de ska bli min tur!


Och nu tror jag att jag har bestämt mig vad det blir, det blir en sjöjungfru, på ryggen ska hon sitta, min första tatuering och fler ska de bli!
vad är det så som är så speciellt med sjöjungfrur? jo, jag har alltid blivit så förtrollad av berättelserna där de förförde sjömännen med sin skönhet och sedan drog dem ner till havetsbotten där de sedan drunknade, dog liksom, hur ballt som helst, vad folk (män) är villiga att offra för skönhet, kanske frun och barnen, kanske allt?

Nä nog med berättelser, imorgon måste jag köpa något till Malin, hon slutar på Fredag, hur ska de bli då?

Tisdag,

LEDIG! det känns som att jag bor på jobbet, eller vänta, det gör jag ju, nästan... to bad!
hittade vår kära dator här, kommer knappt ihåg hur man använder den, men nu är jag här igen. Imorgon ska det jobbas igen, vi har tänkt oss att läsa böcker i morgon eftersom vi jobbar kväll, eller städa hela resturangen som annat folk hade gjort, jag ger upp!
 I Söndags gjorde jag det tråkigaste ever; jag skurade våra två "bakdörrar" de va kålsvarta av massa saker som jag inte vill veta vad det var för något men nu när folket kommer till jobbet säger det, "guud vilka fina dörrar vi har, jahaja det är Ellinor som har fixat de antar jag", klart att det är jag! vem annars skulle vara så dum att man ställer sig och skurar dörrar i sommarvärmen?, jag ger upp! igen!
min kropp har fått en chock idag, jag har ÄTIT, tre gånger också!, inte illa!
I Lördags firades Adam, det var skön party-stämning tycker jag, dagen efter smällde jag i mig en platta PepsiMax själv på jobbet, alla skrattade åt mig, jag ville bara lägga mig i fosterställning och dö typ, men jag får såååå skylla mig själv, Tjata. varför inte?

Ellanor, Rewa, Rebbs, Frida och Yvanna!

Fredag;

Idag ska vi gratta alla som heter Ellinor (jag) för den 11/7 är det Ellinor och Eleonora som äger dagen!
namnsdag, jag hörde att i vissa kulturer firar man namnsdagen mer än födelsedagen, jag tror att jag ska införskaffa det, bara för idag (:

Igår jobbade jag 12 timmar. 11- 23, det kändes när jag senare satt på en parkbänk och bara ville somna, tur att ja hade min vän med mig som kunde hålla mig vaken, läget?

Idag kommer också FRIDA hem, jag har saknat henne, men jag tror att hon har saknat oss mer! haha.. nu ska jag spendera någon timma i centrum, väska väska väska står det skrivet i min panna, undra om jag ska köpa mig en väska..

Ledig, men det ska inte bli en vana;

Är ledig för andra dagen idag, måste tyvärr vika mig och säga att jag på något sätt vill jobba, jag känner mig rastlös att bara sitta och göra NADA. Jag har hunnit med att städa, tvätta och strosa på stan idag, vad mer kan man göra, jag vet det finns tuuuuuuusen saker till man kan göra men ja pallar inte, det ända jag kan tänka på är typ, hoppas att de går bra för dom där nere,, bla bla bla bla.. hur kul liv har man då på en skala från 1- 10? jag ger upp.

en ny mobil kirrade jag idag, TELE2 COMVIQ Baby! och den var lila (: "Ladda den i 15 timmar, sen är det bara att tuta och köra" sa killen på Expert, haha ja dör!
Idag ska ja träffa my people at Johns place vid sju tiden, ska bli myspys, fast alla egentligen innerst inne vill hoppa högt.

27 Augusti

Det är det datumet jag längtar till! 18 18 18.. Ellinor vill bli 18 NU!

RSS 2.0