Drömmer



Lördag; En LEDIG Lördag!

Vaknade vid nio, kändes lite segt eftersom jag jobbade till halv två dagen natten innan. Mormor och morfar samt Eva och farfar kom vid elva och vi gick ner till marknaden. Det var mycket folk, jag börjar bli knäpp på folk.
Åt lunch på.....trumvirvel.... Mixs! det var mormors idé och hennes ord är lag!
sen blev det tårta på alltanen och nu har jag pratat med Adam, Whålis och Rewa om planer ikväll. Mat och party är det som står på schemat. Nu ska jag fixa mig lite.. eller mycket. Vi ses i hamnen.


(Försökte göra detta till ett Blondinbella/Kenza inspirerat inläg. Lyckades jag?)



Den bästa bilden som finns på facebook



Frida liksom svävar och Yvanna as garvar, det är väl så det brukar vara?

Kreta!

Äntligen! om en vecka har vi packat det sista, shit jag måste börja packa nu! Torsdag 3/9 Kan någon nypa mig i armen, det här är inte sant!

Ni ser ju bara hur många Jag det finns i det här inlägget

Herre gud vad tiden går fort. På Torsdag fyller jag nitton och jag är nog den enda kvar över arton (haha) som fortfarande ser fram emot presenter, blommor, kort, tårta, en god middag och annat. Jo jag ska vara ärlig. Jag älskar uppmärksamhet.
Kanske borde jag ha gått en teater linje. Så jag kunde få visa upp mig på en scen. Men det är inte den uppmärksamheten jag vill ha. Jag vill inte spela någon annan. Jag vill vara mig själv. Det är därför jag älskar att skriva krönikor. Jag får berätta om mitt liv. Jag har ett stort behov av uppmärksamhet.
 Jag erkänner Jag vet inte om folk ser det på mig.
 Jag har ingen aning. Jag blir väldigt irriterad när någon annan (som inte tillhör mina närmaste vänner) står i mitten.
Jag vill bli bekräftad, älskad. Inte nog med det, jag tror att man kan leva i en dröm värld också.
 Jag vill alltid ha de perfekta kläderna för tillfället och jag kan aldrig göra mig till på bild. Jag måste ju se perfekt ut.
Undra om man kan få någon diagnos för detta.


Knock You Down


Måndag;


Porrminen 2.0


Lite av Sommaren 09


Jag fick äntligen visa min tatuering


Frida testade sin nya bikini genom att hoppa från en sten


Vi lagade lunch hemma hos Frida!


Jag och Frida gick på allsång


Frida svimmade nästan när den här snyggingen klev ner i publiken


Vi åt lunch på Rotundan


Jag, Yvanna, Adam och Sebbe åkte ut med båten

Yvanna fick köra, så allt gick rätt till ;)

Mitt hår blir lite galet ute på sjön

Sjökapten över de sju haven


Rewa fyllde år, vi bakade en tårta i ett klassiskt tema!


Frida jobbar på båtmacken,

Just living my life liksom

Vi kände oss lite extra Stockholms fina och satte oss på en trappa och kollade på människor

Den här bilden säger mer än alla sms vi skickar, än alla blogginlägg vi skriver. Den säger mer än 1000 ord. Vi älskar varandra;


Söndag;


en del skriver böcker, en del bygger hus, en del gör musik med toner i...

Dagens Dagens: Miss Sixty, EdT 50ml
Dagens roligaste händelse: Dagen har bara börjat
Dagens onda: finns väl inget ont i mion värld?
Dagens tråkigaste händelse: finns inget tråkigt heller
Dagens favoritgodis: mörkt bröd med massa smör
Dagens beroende: apelsin juice
Dagens humör: lycklig
Dagens tv-program: en film på TCM
Dagens Musik: Shaggy- It wasn´t me
Dagens motto: manjana manjana
Dagens hemliga hobby: blogga?
Dagens som ingen vet om dig: pappa tvingade i mig frukost
Dagens ånger: finns inget att ångra 
Dagens önskning: solbränna
Dagens vill ha: fred på jorden.. Ah!



When I grow up I wanna be famous, I wanna be a star, I wanna be in movies
When I grow up I wanna see the world, drive nice cars, I wanna have groupies
When I grow up, be on tv, people know me, be on magazines
When I grow up, Fresh and clean, number one chick when I step out on the scene 
But be careful what you wish for cause  you just might get it

Jag är kär i kärleken


Jag hoppas på något bra, något fantastiskt och något underbart.

Det är mycket som jag ser fram emot faktiskt.
En resa med mina bästa vänner. En höst där det finns plats till att göra saker, unna sig saker och må bra. Jag hoppas på framtiden. Jag tror på den.
Vet egentligen inte vad jag ska skriva för något. Jag är inne i den så kallade bloggtorkan. Idétorkan. Det är molnigt på himlen. Annars hade jag åkt iväg och solat på ringvägen, tittat mig omkring och försökt snappa upp idéer Jag vet vad jag ska göra. Tragiskt men sant och behövligt. Jag går ner till solariet. En tjugo minuter bör väl räcka?




REWA!

Grattis till ärldens bästa Rewa! Hur underbar som helst, alltid glad och alltid Galen. Snart ska vi äta tårta! Puss till dig!!

RSS 2.0