Måndag

Sitter här i soffan med Frida omringade av 100 kilo godis. Överallt ligger det godis, choklad, dricka och mitt upp i allt det här ligger sakerna som vi shoppade idag.
Jag hittade min fina jacka, äntligen! och en till "svart jacka" men den här gången är den pimpad med paljetter och sen två halsband.
 Jag säger bara en sak. Det ena halsbandet är så Ellis så de finns inte. Ni får se på lördag Telegrafen halloween 2009. Yeeees!

Majsan passar på att prova sin halloween kostym. Vilken Puma!


Kommentarer
Postat av: rewa

dåleh!

2009-10-26 @ 22:31:55
Postat av: Yvve

Men va i?! Djur ska man inte klä i kläder! De ska springa runt utomhus och jaga! Inte kläs på! HAHAHA!



Men jag medger dock, att shit vad söt hon är! :)

2009-10-26 @ 22:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0