TOP MODEL OCH PARADISE HOTEL

Det är dessa två tv- serier som jag har fastnat för. Jag följer dem nästan slavisgt. När BC hade skrivit fel på schemat och satt en 16- 22 tid på mig en måndag tänkte jag inte på ob utan på att jag kommer att missa top model. Som tur, hade han satt fel. HURRA! så i måndags satt jag klistrad som vanligt. Paradise hotel ska man inte prata om, herre gud va jag är fast. Hata Melissa men gillar Petter, vill ha kvar Alexandra men vill stoppa ner Johannes huvud i toaletten. Haha.. är jag sorglig eller vad.
Jag tycker att det är otroligt vad man kan göra Tv av och att det säljer. Kungarna av Tylösand, Bartänder skolan och många, många fler. Jag har en fråga? hur söker man till dessa program? Inte för att jag ska göra det men ändå. Haha, de har typ bästa sändningstid till och men. Fy satan.

Ska börja blogga lite mer för min kära vän Fridas skull, fick ett mycket fint mejl av henne och hon läser våra bloggar varje dag och då känns det bra att det finns något nytt att läsa.

Hissen är påväg att bli klar också. Jag har fått fotbolls- muskler.. HAHA nej då, men men det känns så.. WÄ!

Ja, det luktar fortfarande PANNKAKOR i heeeela (jätte stora) lägenheten. Stekte amerikanska pannkakor igår morse och åt med sirap men min fläkt vill inte sammarbeta så här sitter jag i pannkakslukten haha.. är sugen på thai- mat, det blir det imorgon.. fredagsmyyys.. är inne på min 4e dag idag, bara 8 kvar på mitt kalabalikpass!

Näe, nu är det dags att sminka mig och diska lite sen iväg till jobbet. Imorgon är det iallafall öppningspass och det gillar jag.

LOVE

Kommentarer
Postat av: fridisen

det är lught ellis jag skickar in en ansöka åt dig ;)

jaaa, jag läser varje dag!!!!! :D



fettsnygg med fotbollsmuskler, bra övning för högklacksäsonegn :P



jobbe å jobbe, det är bra grejer!! .d:D

massa kraaamar



AMERICAN PANCAKES!!! SÅÅÅÅÅÅÅ j****a gott, det luktar så att du kan påminnas av mig ;)

2010-11-11 @ 17:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0