LÖRDAG

Lite småtrött är jag allt.
Hade en super trevlig kväll med Rebbs igår, Vi åt god mat drack vin, cider och drinkar, vi var på ett jätte litet och jätte mysigt ställe på söder där jag blev kallad paljettflickan hela kvällen (jag hade alltså min paljettjacka på mig om inte det framgår tydligt i texten). Skrattade hela vägen hem och somnade gott.
Vi käkade frukost och drack de bästa tet i stan enligt mig och mina te smaklökar på Bagel deli. Fantastiskt. Nu är det "sex and the city" som gäller. Yes. Im in love


Kommentarer
Postat av: Yvanna

Åh, jag vill höra mer ordentligt om er kväll sen, paljettflickan. Kram!

2011-03-12 @ 22:57:13
URL: http://movingstandingstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0