Linköping

Måndag, igår kom vi hem från Linköping jag och Rebbs och Yvanna så klart. Den satansbaben har påsklov. Vilken lyx!
Vi åkte 12 från Stockholm. Det tog typ 2 timmar med tåg. Fett kort tid!
kollade runt i linkan. Fin stad.
Mötte upp Y där föreställningen var. Åt pizza. Inte så god.
Såg en fantastisk föreställning. Dom är sjukt duktiga. Sjukt duktiga. Helt otroligt!
kom hem och jag var tvungen att gå och lägga mig vid tolv eftersom jag fortfarande kände mig sjuk (har förövrigt varit sjuk i över en vecka nu. KUL!)
på lördagen skyndade Yvanna iväg och träffade familjen som hade bott på hotell och jag och Rebbs degade hemma. Handlade mat, Annanas blandannat.
vi gjorde oss i ordning och så åkte vi och mötte upp Y i centan. Vi åt årets första mjukglass i solen. Det var himmelskt!
åkte hem och gjorde oss i ordning och åt middag. Yvannas 2 klasskompisar kom och hängde med oss. De va sjukt trevliga och FULLA med energi. Dansare dansare !! haha
vi tog oss in till bargatan och dansade lite och blev trötta i benen. Precis bredvid stället låg en creps- hopp in, stora pannkakor med nutella på som de vek ihop som en trekant. FANTASTISKT
åkte hem. SOV
på söndagen städade vi, packade, fikade i solen och sen när vi kom till stationen för att mitt och Rebbs 17:14. Då var det.. trumvirvel. inställt, japp!
men som tur är så kom vi med Yvannas tåg som gick 18. Satt i bistrovagnen hela vägen. Alla ville spy haha
men shit va kul vi har haft det. Sjukt kul.
är så trött nu och det är verkligen dags att sova.






alltså, kolla in mannen bakom Rebbs. WTF?!






Hjälpte Rebbs att ha hennes huvve uppe. fetttrötttjej_90


Kommentarer
Postat av: fridis

åååå va roligt ni verkar ha haft det!!!! vill oxå vara med!!!!! Annanasmat, Ellis <3 annanas = sant ;)

Dååli att du varit sjukt, men bra att du är på bättreingsvägen kära vän!!!! :D



Skype date i helgen kanske?? :)

2011-04-20 @ 02:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0