onsdagsflickor

Mina tjejer kom hit idag. Det var jätte mysigt, vi åt god mat, Frida fick sitt fotoalbum och vi snackade massor med fantastisk skit, om killar som har handen innan för brallorna, typ alltid och Rewa som i farten tackade ja till en
dejt med läkarn haha! eller stackars Rebbs som tyckte att hon hade gjort bort sig på ett bröllop.. fantastiskt att ses!
Frida åker till USA på fredag morgon. Det är ofattbart!
ligger i soffan och mumsar på de sista kakorna. Imorgon ska ja baka muffins till mig och Niclas på jobbet. Varför säger jag ja till sånt? kommer sluta med att jag köper muffins på 7-eleven och säger att jag har gjort dem själv haha!


Såg på Gynnings blogg: "Buy less, fuck more"
fantastiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0