Lyckliga Ellis

Jao!
nu har jag kommit hem från jobbet och äter chips hemma. Imorgon blir det Nynäshamn. Det jag ska hinna med är: Handla på systemet, klippa håret, träffa familjen, laga middag hos Rewa, äta middag hos Rewa, fixa sig hos Rewa, dricka upp de som jag handlade på systemet hos Rewa, lyssna på kreta musik hos Rewa, Bli full och glad hos Rewa, party hos Bea, utgång till storpub, dansa på storpub, dricka lite mer på storpub, bli avundsjuk på att Y har så lång hem från storpub, sova, vakna, packa in poolen hos farmor och farfar, äta mat hos farmor och farfar, åka hem!
det var min helg i detalj, men som alla vet. Planer blir inte alltid som man tänkt sig, men jag hoppas. Och ta kort med min nya mobil ska jag göra också. Herre gud, blev nästan stressad där för en sekund!

PEACE


Kommentarer
Postat av: Rewa

ÅÅH snart snart snart! :D yeehaa

2010-09-25 @ 14:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0