igen tvingar dig att läsa

Några ord om kärlek.

Ibland händer det värsta som någonsin kan hända. Man måste såra den man älskar för att kunna leva ett "bra, normalt, trevligt, inga-probem" liv.
Det fick en av mina bästa vänner göra. hon satt vid köksbordet en kväll och sa att hon och Mr big hade gjort slut. Oj vad det knöt sig i min mage. Jag skojade bort allt som vanligt. Jag kan inte hantera jobbiga saker. Det har jag fått klart för mig.
Jag tyckte så otroligt synd om dem. Båda två.
Jag vet väl inte varför jag egentligen skriver men jag ser denna blogg som något för mig. En dagbok, typ. 
Det är väl också mitt sätt att berarbeta deras smärta. Den som jag på något sätt också känner. Det kommer gå bra det här. Det kan jag lova. 
Jag hoppas att de hanterar detta som de 20åringar de är och inte 15. De behöver komma bort från varandra, de syntes på båda två. Tyvärr.
MASSOR AV KÄRLEK TILL MINA VÄNNER. BÅDA TVÅ. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0