HEY HO, LETS GO.. TO USA

Trötttjej90. Snodde det från Y. Tyckte att det var fantastiskt roligt!
Det har varit en lååååång dag idag. Vaknade 4. Yes, nollfyranollnoll. Familjebilen kom och hämtade och sen var vi på väg. Frida. Frida. Frida. Det är helt sjukt att man måste börja vara ordentlig med bloggen så Frida vet vad vi håller på med här hemma.
Mina ögon går i kors så det är nog dags att sova nu, klockan tio på en fredag. Så där ja. Som A skulle ha sagt. A nämen fy fan va trött jag är. Trött av tårar, att vara rörd veta att en av mina bästa vänner är för långt bort och trött av ren trötthet. HEJ DÅ BLOGGEN

Kommentarer
Postat av: Yvanna

Ja visst var man T-R-Ö-T-T igår? Helt slut alltså. Puh! Jag hade också en askul kväll igår, fett med röj alltså. Så jag jobbar liksom.

2010-09-11 @ 16:43:08
URL: http://movingstandingstill.blogg.se/
Postat av: frida fridanfrida

i like you!!!! jag tycker att det är toppen att ni uppdaterar era bloggar så att jag kan hänga med i er vardag!!!!

<3<3<3<3

2010-09-15 @ 05:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0