Fyller på efter Rebbas neggo-inlägg!

Bloggen!
efter att jag duschade på morgonen igår började det klia lite här och var på kroppen, mest på ögonlocken och "käkarna". Det har hållit i sig idag också och jag vaknade flera gånger i natt av att jag rev mig i ansiktet av klåda.. jätte kuul.. jag gick till apoteket idag till att börja med och då fick jag en aloeveragel. jag hoppas verkligen att den fungerar!
jag kan inte ha smink så jag känner mig otroligt fräsch när jag står bakom kassan i "strålkastarljus"
Fuck!
men... Jag och Frida ska gå på bio på fredag, vi ska se "I rymden finns inga känslor" med härliga Bill skarsgård. Jag tror verkligen på denna film så ja hoppas hoppas hoppas!!




Kommentarer
Postat av: rebbs

ah säg sen hur den va!

2010-09-16 @ 21:51:01
URL: http://rebbas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

åå den vill jag också se, såg den som novellfilm på tv och är det samma sak så är den toppen.. såå kul!

2010-09-16 @ 23:27:17
URL: http://beillonindalarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

FANTASTISK FILM!

2010-09-22 @ 13:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0