en liten liten värld lever vi i

Men hallå, idag när jag satt och snokade på facebook som jag gör allt för ofta och känner mig som en hemlig spion så klickade jag mig in på min kusin.
Men herre! han är vän med en "Nynästjej" . Det visar sig typ att min kusin har legat med henne och därför skriver hon på hans status att "han inte alls är bög".. "GLADGUBBE" fy fan! eller det var typ värsta bråket och en annan tjej sa att hon hade legat med honom. MIN KUSIN.. haha!
 klickade mig in på hennes blogg också, hon sa att en tjej snackade massa skit på facebook och att hon var "jätte arg" men va fan, kom igen.
 Han är ju modell och allt den där kusinen, var glad att du fick ligga med honom.. Typ.. men inte ska ja sitta här och snacka skit och Inte för att så många läser min blogg men.. Hon tjejen hjulade en del på volleybollträningen..

Jätte kul info

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0