Värt att blogga om

Upptäckte just något som gjorde mig smått irriterad. Eller.. inte irriterad men mer "slår mig i pannan och säger högt: jätte kul" feeling..

FACEBOOK. Är som så många andra vän med en del folk bara för att kunna smygkolla på deras liv. Läs LIV. En del vet man inte ens varför man är vän med dem. Som denna människa som jag ska berätta om nu (ja jag känner mig som Katrin Zytomierska). Hon gick i klassen ovanför oss på Gymnasiet, 89a.
89a har texten: "på söndag, på söndag..." Efter sitt namn, "skriv något om dig själv" rutan.
Nyfiken tjej kommenterar: "vad händer då? :)"
89a: "Hemlis! =)"

Om det är en hemlis, skriv de för fan inte på facebook och om du nu ska skriva a för du skriva b. Man blir inte lite nyfiken.. neeej.. Tack hej.

Kommentarer
Postat av: Rebbs

Ja kom kom kom och ät bullar!!! :D:D

2010-10-06 @ 11:18:53
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0