HURRA!

Top model har börjat!! Sitter klistrad men passar på att skriva av mig lite i pausen.
Veckan är fullbokad. Jobbade idag och samma sak tis, ons, tor och fre. på lördagen ska jag först shoppa med en del av la famila Thorelli. Sen ska jag sätta mig på tåget ner till Nynäshamn och så ska vi till David som fyller 20 och de kickar feta festen på apberget! hehe..
Det var den trevliga veckan de!
kollade på halv åtta hos mig och Yvannas vän Maria och hennes man var med. De lagade kicka- ass mat. Men de stela jävlarna till gäster gav dem bara 20 poäng. De förtjänade mycket mer! och .. och .. ett par klagade på att maten var för kall, kom igen.. potatiskakan hade varit inne i ugnen en timma på 185 grader. Jättekall.. Djaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0