Fredagskväll

Kärlek som övervinner allt. P.S I love you.

Har bestämt kläder för lördagskvällen och packat lite. Imorgon ska jag träffa Åsa och Sabina. Det ska bli mysigt! Vi ska äta lunch, shoppa och mysa. Sedan sätter jag mig på tåget till Nynäshamn och då blir det att fixa sig och sen ska jag och Rewa åka ut mot Torö. Är så tacksam att mamma skjutsar ut oss dit och hämtar oss.
Jag är så himla trött. Har jobbat sju dagar i rad nu. Det känns, inte i kroppen men i huvudet. Jag har fått ett litet galet schema i november också. Jag är ledig allt som allt fem dagar. En period jobbar jag 12 dagar i rad! men va fan. Inget biter på mig och om det är något som gör det så är de pengar!

Fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0