10-10-10

Såå. innan jag somnar ifrån detta datum blir de lite skriverier. Helgen har varit bra. Mycket bra. Jobbade hela fredagen men fick tårta på jobbet eftersom vår bc ska gifta sig. Kom hem och s-o-m-n-a-d-e i soffan.
Lördagen blev första shopping med Åsa och Sabina plus en lunch.
Hittade en superfin jacka som jag inte kunde låta bli att köpa. Åkte sedan till Nynäshamn och drack en pina colada med pappa.
Han fixade till den i pausen på ett TV- program haha.. Bytte om och tog resterna av drinken med mig i ett plastglas hem till Rewa där jag, hon och Jowa fixade oss de sista och så åkte vi med Mam och Pap till Torö.
Det var en rolig fest, för oss som gjorde de roligt iallafall. Vissa stunder stod vi tre själva på dansgolvet men inte var vi bittra för de. Snarare tvärt om.
Vi agerade Djs också. Vi ägde.
Sjöng för födelsedagsbarnen gjorde vi också och när man är som fullast, gladast och allt där emellan dök Adam och Tule upp. Vi dansade, drack vin direkt ur flaskan och jag gjorde till och med några dans solon uppe på en scen, Waka waka.
De är fortfarande lite oklart för mig.
Jag lånade Jowas kamera och sa att ja skulle ta feta bilder. Har nog fått för mig att jag är Bingo Rimér. HAHA. Jätte fina kort, ja skäms typ.
Söndagen har varit lugn och fin och det är en perfekt avslutning. LOVE
 

Kommentarer
Postat av: Yvanna

Miss YOU favvo E! <3



Vad kul att ni hade skoj i helgen, det gör mig himla glad :D Jag kommer mostly likely hem i helgen och hookar kanske up med dig och Rebbs på er fika på fredag ^^



KRAM!

2010-10-13 @ 19:03:41
URL: http://movingstandingstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0