onsdag på balkongen

Nu har jag återhämtat mig efter mötet med Gynning, Som sagt, nu kan jag dö i frid. Hon är en av de häftigaste personerna som jag känner till..
åkte ner till Nynäshamn i måndags, Transtigen närmare bestämt.
Rewa och Jowa stekte på baksidan och jag och Rewa tog en tripp ner till centrum vi käkade philadelphia mackor på Jannis och sedan blev de after work på Freja.
Synd att vi inte hade jobbat bara. Då hade dagen varit komplett.. en after holliday kan man säga att de blev istället..
igår träffade jag Rebbs och vi tog en glass i hamnen.
 Har inte sett henne på länge den gamla räkan, men nu så! Yvanna kom förbi också, henne saknar man med!
på lördag blir det party hos Rewa hoppas de blir bra väder. Nu ska ja bättra på brännan med mina nya jeansshorts i "Boyfriendmodell".. jahaaaaaa...

KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: reeeeeeekan

Jag köpte dom långe jeansen i boyfriendmodell typ innan jul, fick hem dom i veckan... Nu har man ju asmycke användning för dom... SCHYSST! apvarmt liksom

2010-05-23 @ 00:24:59
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0