litesmåsoligmåndag

bloggar på pappas dator, passar på när han sover som en stock på soffan.
 jag fattar inte hur han orkar med att måndag till fredag vakna runt fem och komma hem runt fem!! neeeej!
idag hade jag en händelserik dag, det började med att jag vaknade alldeles för sent och när jag satt vid datorn i köket så hörde jag att någon knackade på fönstret i vardagsrummet,
 de lät precis som om en fågel flög in i fönstret om och om igen och det var precis vad en fågel gjorde. men de var inte allt!
 den hade flugit in genom altandörren och försökte flyga ut genom de stängda fönstret, jag som är sjuuuuuuukt rädd för fåglar fick lite smått panik och skrek med hög falsett.
 stackars fågeln flög vidare till köksfönstret och smällde in i det, sedan tog jag majsan och sprang ut på altanen stängde dörren gjorde jag också. Smart där!
ringde mamma säkert 1000 gånger men hon kunde så klart inte svara,
precis då såg jag Özkan köra in på parkeringen till Mix och jag ringde till honom och skrek något om en fågel och att jag var väldigt rädd.
Han kom springande och släppte ut stackars fågel, fy fan. jag är ingen djurvän jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0