filmen var en total kraschlandning, this is the captain speaking, everyone is going to die

filmen är klarkollad och den är inte alls bra. Inte alls bra, vist, de kan vara för att jag har förälskat mig i "Coco- livet före chanel" men jag gillar inte alls den här filmen. Inte alls! total k-a-t-a-s-t-r-o-f-!-!-! jaja. Har hittat den ultimata klänningen för ALLA tillfällen, nu ska jag bara kolla upp vart den kommer ifrån (Tyvärr, jag är inte så dum att jag sitter och tittar på en chanel film och hittar den perfekta klänningen. Nej, här snackar vi billigt skit!). Sitter och funderar på hur det gick för Y idag, ingen som vet, ingen som vet?

Kommentarer
Postat av: Yvve

Direkt sprang jag till mobilen och kollade genom min inkorg. Jag var helt förvirrad igår och kom inte ihåg om du hade skickat något mess och frågat till och med.. Haha, jag var helt dum i huvudet på kvällen alltså, såå slut. Men det gick bra, tack för smsen på morgonen där och kvällen :) Det var superkul, så får vi se hur det går. Nästa vecka får man veta. Vet vet jag att jag har smärta i heeela kroppen idag alltså. Herre! PAIN!

2010-05-02 @ 22:38:18
URL: http://movingstandingstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0