RIP

Vill här med meddela att: onsdagen den 3/3 avled en av mina bästa och närmsta vänner. Eller, vän och vän, snarare en vapendragare. Min älskade plattång!
På onsdagsmorgonen somnade hon stilla in på en byrå tillsammans med sina närmaste, hårmoussen, sprayen, hårnålarna och mig själv.
Begravningen ägde rum i stillhet med närmaste anhöriga dvs mig själv. Det var en vacker begravning och prästen (jo, plattången va kristen) talade blandannat om bra och dåliga dagar tillsammans. Bra och dåliga hårdagar. Hon hade fått gå igenom mycket den stackarn. Hon fick ta mycket stryk men höll alltid måttet. Ställde upp natt som dag och var alltid på Topp(arna) Tack för dessa år kära OBH NORDICA straightener- Björn Axén tools med keramikplattor och upp till 200 grader.
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur? sluta den bara funka eller?

2010-03-05 @ 10:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0