Rewa mår illa på bussen och helt plötsligt saknade jag den känslan

Fick ett sms från min kära vän Rewa,
 hon sitter på 854an och mår illa, det är något konstigt de där, när vi förr åkte hem från gymnasiet så mådde vi båda alltid väldigt illa precis vid svängen i backen ner till hamnen. Vi satte oss på bussen, båda helt knäpptysta för vi visste vad som skulle ske några minuter senare.
Vi laddade och kunde börja småprata vid Matildas station och sedan vid Fredsgatan blev vi alltid tysta igen. Nu var de dags. Illamåendet kom. Alltid på samma plats och när man var tillbaka i centrum igen så var de borta. Sedan var de dags för mig att hoppa av. Vi hade alltid så otroligt roliga bussresor.
 Eller inte, vad säger du Rewa? folk måste ibland trott att vi inte kände varandra, men vi vet ju att vi bara satt där och laddade!


Min finaste bild i samlingen på hyllan

Kommentarer
Postat av: Rewa

jaa det enda ja kommer ihåg från gymnasietiden, bussresorna KUL! Åh ja e supergulli i din hylla eller på hin hylla hoho! hedersplatsen, ja är STOLT!

2010-03-19 @ 22:00:14
URL: http://owlsnstuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0