Lediga måndag och tisdag

Såå.. i går satte jag mig på tåget och åkte ner till nynäshamn. Mötte upp Rebba, Adam och Elin och vi gick och käkade thaimat.
Sedan blev de en te på fiket tvärs över gatan. Lagom avstånd!
Frida och Rewa kom dit också! wei!! mamma hade lagat kyckling och curry och jag kunde se förvåningen i mammas och pappas ögon när jag sa att "de här gjorde jag förra veckan"...
Idag träffade jag Rebbs och vi käkade räksallad och te Frida kom förbi med bilden och vi åkte en sväng runt ringvägen.
De va underbart! Frida släppte av oss i centrum och hon åkte vidare för att träna.. hon är så gulli.. Hittade
Yvanna och Adam och vi gick hem till Y och drack coca cola och läste sofis mode.
När jag kom hem hade mamma lagat den min favorit mat. ÅH!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0