Jag har skrivit den själv



Jag är människan som aldrig blir nöjd. Jag är människan som aldrig blir riktigt tillfredsställd Jag är människan som ser bortom de som händer nu.
Jag är människan med drömmar om svarta kostymer, blanka ytor, stora kontor och svindyra bilar. Jag är människan med drömmar om vita stränder, stekhet sol och solbrända kroppar. Vissa klarar inte riktigt av den människan.
de tycker att man ska vara glad för de man har, tänka på att andra har de sämre. Tycker att man kan stanna på samma plan där man började, men de kan jag aldrig tillåta mig själv att göra.
Jag är människan som hela iden måste påminna mig själv om att jag bara är nitton, snart tjugo fyllda år och de är då man ska jobba så som jag gör nu. Jag är människan som vill så mycket. Jag är människan med dolda talanger och ja, jag är människan som har skrivit detta själv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska aldrig sluta drömma

2010-03-07 @ 20:21:56
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0