Fredag förmiddag

Okej, Jag har tvättat två maskiner, en med svart (proppfull) och en med handukar.
 Jag har tagit bussen till hötorget och jag har hämtat ut biljetterna jag bokade i går kväll.
Jo, de är sant, jag Frida och Rewa ska gå på LAdy Gaga den 7 maj! hur häftigt är inte det? jag ville verkligen se henne och nu kommer det att bli av.. Hurra!
Jag har hunnit med att kolla på tre sex and the city avsnitt, flätat håret fem gånger, tittat på kläder som jag ska ha med mig till Nynäshamn och kläder som jag ska ha på mig när Thule fyller 20, tur att jag kunde byta mitt söndags pass till kväll så nu blir det party den 3e, och betalat räkningarna har jag hunnit med också, och vad är klockan? 11:59.
Är det ett tecken på att jag börjar bli gammal?
Vaknar av mig själv innan nio och äter frukost till radion. Tvättar och gör ärenden på stan och klockan har inte ens slagit tolv. Herre! inte så konstigt, det är nu det börjar.. Matilda fyller 20 på lördag hon är först ut att bli.. gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0