Yes you can hold my hand if you want to, Cause I want to hold yours too

Herre gud va länge sen de va jag printade ner några rader. Fick nästan abstinens besvär!
Ahaja.. Har jobbat två dagar i videobutiken i vasastan. Mycket trevligt.
Trivdes redan första dagen känner att de kommer bli helrätt! och inte nog med de, Waynes coffee öppnar precis brevid.
Nu är det iallafall Nynäshamn- dagar.
 på måndag ska jag tillbaka för att jobba klockan fyra.
Hörde någonstans att telegrafen öppnar igen redan nästa vecka. Och vi som nästan började gråta. HAHA
vill åka skridskor någon dag.
Hoppas att jag kan få med mig tjejerna. Snön fortsätter att falla och på lördag åker mamma och Frida till Spanien. kul för dem, a verkligen.



Kommentarer
Postat av: ribben

när jobbar du i videobutken i veckan? jag kanske kankomma o hälsa på? :D

2010-01-31 @ 11:49:36
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0