En personlig blogg liksom

1. Har du sett din bästa vän gråta? Jooda, alla fyra
2. Vad åt du senast? En snickers, börja digga de små rackarna
3. Har du fått någon komplimang idag? Ja absolut
4. Har du varit med i en rättegång? Aa, som åskådare
5. Är du polare med grannarna? Nej, I Stockholm är man inte vän med grannarna, en oskriven regel 
6. Vilka länder har du bott i? Sverige
7. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? När vi ville äta hamburgare efter en Mix kväll i fredags 
8. Har du haft en stalker? HAHA räknas Majsan?
9. Minns du dina/din musiklärares namn? Jo, jag minns dem, men dock inte deras namn
10. Hur bra är din syn? Bättre än Yvannas
11. Var är dina syskon just nu? Hemma i Nynäshamn och soooover
12. Vad var den senaste drömmen som du minns? Ah, de va en härlig dröm de
13. Vem ringde dig senast? En vän
14. Vilken tid gick du upp imorse? Nio
15. Vad ska du göra i helgen? Fetingjobba med mina kära rika kunder
16. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Ellen på spaning bland kändisar!
17. Vem är den senaste kändisen du tog på? jag tar ju på kändisar hela dagarna. NOT
18. Vad finns i din bakficka? En underbar framtid som jag ska ta fram när det är dags
19. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sooooov
20. Vad är det första du gör på morgonen? Blickar mot klockan för att kolla om den är två på natten eller två på dagen
21. Vad ska du göra efter det här? Ta bort nagellacket så jag kan måla på nytt imorgon. Intressant? Javisst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0