Att en sån liten och inte alls betydelsefull sak kan få bägaren att rinna över

Igår brast de. För mig, för mitt ego. Jag var knockad Jag förstå egentligen inte varför, eller jo, Varför vet jag ju. Men att det var just de som gjorde det är helt otroligt.
Var i Nynäshamn igår, det var trevligt att träffa mina vänner som jag saknat mycket och vi gick en promenad på Lövhagen.
Yvanna med en färgglad tröja, Rebbs med "nytt" jobb, Frida som verkade allmänt bitter över att vi ständigt droppar ur oss ordet satsa! och jag med mina vita converse på Lövhagens vägar. Men det gick! vi åkte hem till Y efter promenaden och vi käkade korv. Med bröd och med spagetti.

Hemma sedan blev det Tacos a la Papi och Hockey på tv a la Papi. Dock förkorade djurgården och aaaaallt var domarens fel, enligt pappa alltså.

 


Jag inte lika knockad för några månader sedan 


Kommentarer
Postat av: Yvve

Ååh va fin :D

2010-04-20 @ 15:12:50
Postat av: Yvve

Ps. Kolla näst sista bilden på min blogg från Emma, så himla bra bild på dig och Emma :)

2010-04-20 @ 15:13:37
URL: http://movingstandingstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0