Den vackraste stunden i livet

Tisdag. Vaknade vid elva. Åt frukost, pratade i telefonen och nu ska jag städa lite i lägenheten eftersom mamma kommer och sover här imorgon.
Idag ska jag hitta en present till Rebbiga.
Kikade runt lite på nätet och jag tror att jag har hittat de jag söker. Blir fika hos henne på torsdag och jag hoppas verkligen att jag kan springa fån jobbet någon timme för lite fika.
En helt annan sak,
vi som bor här är på så olika nivåer. Inte bara att vi bor på olika nivåer, en del har ljusslingor på sina balkonger och några andra, så som jag, har kvar sina ute- möbler,
 fast å andra sidan så var de säkert grannens mamma som var här och satte up hans ljusslinga. Så han kunde fortsätta krafsa på väggen. De låter som han håller på att gräva sig in här. Whatta fuck!? jaja.
Igår blev håret mörkt igen. Kul.
Ellis signar ut slut!

Kommentarer
Postat av: a

i och med dina mysiga winnerbäck citat känns det som att du har riktigt bra musik smak nu mer...

2009-11-17 @ 23:42:39
Postat av: a

i och med dina mysiga winnerbäck citat känns det som att du har riktigt bra musik smak nu mer...

2009-11-17 @ 23:42:44
Postat av: a

dubbel post, coolt :O (Du hade inte dålig musik smak innan bara så att du vet)

2009-11-17 @ 23:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0