Torsdag - FRAMTIDEN

Men yes, skola idag, Sjukvård och Etik och livsfrågor. Vi fick också reda på att vi inte har fått IG på projektarbetet. Det känns bra, otroligt bra!
Jag har kommit på vad jag vill göra med mitt liv. Jag vill öppna en bar på en strand med blått hav, vita klippor och vit sand. Jo, utomlands. Man ska kunna chilla i en hängmatta på dagen och dansa natten lång på natten. Efter det vill jag öppna en butik inne i stan, jag ska sälja kläder. Det ska vara coola kläder, en affär där Y och Adam skulle spendera timmar och där Y skulle kunna shoppa danskläder till hiphop lektionerna (för hon har väl en egen dansstudio då?) sedan när jag har gjort det ska jag dra mig tillbaka och rädda liv. Köra en ambulans och snacka med människor, men först ska jag förstöra deras lever och ta deras pengar, Jo.. så får det bli! Eller, vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Y

Låter ASBRA! :D

2009-05-15 @ 12:28:05
Postat av: a

låter bra,man ska både ta och ge...

2009-05-15 @ 14:42:08
URL: http://fyraminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0