Man börjar bli gammal

Shopping dag med Rewa idag. Det var mysigt, ont i fötterna, armarna, benen, ryggen och på andra ställen. Jag ville verkligen hitta ett par skor men alla var fula, satt dåligt eller fick mig att känna mig som Asta 85.
Efter första affären blev vi hungriga, vi käkade dagens lunch. Efter ett till antal affärer var vi tvungna att ta en paus. Jordgubbssmoothie är de bästa som finns.
Jag hittade i alla fall ett par leggings som inte satt så himla bra och några ringar på Indiska.
Jag är helt slut, det är det som jag vill komma till .Förut kunde jag springa runt i timmar och kolla på kläder, men nu, nu pallar jag inte med den här hysterin. Det enda som är roligt är att jag har stl 38 istället för 40/42. Klart slut

Kommentarer
Postat av: Yvanna

Ja för att du lever på cornflakes din lilla råtta! ;) När ska vi operera bort brösten då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0