Lördag

Kom precis hem från en fika med la familia på Lövhagen. Perfekt med köttbullsmackor, kaffe och annat. Börjar jobba om en timme, vi satsar på lite folk eftersom Freja öppnar idag. Kanske kommer vi själva att hamna där ikväll?
På onsdag blir det shopping med Lillasyster och Sabina. Känner mig som en usel människa eftersom jag har lovat och lovat men så har det alltid kommit något i vägen (jobbet) så har jag fått ställa in, men på onsdag, då jävlar!
Jag vill hitta ett par solbrillor och nya skor sen ska jag väl försöka hitta något till Frida som jag kan ge henne på konfirmationen, hon håller ju på med sånt den där. Den där blonda av oss två.
Glass i hamnen igår. Det var as kalas och behövande med Rebecca och Rebecca.. Ska ta tag i en sak nu. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0