Torsdag;

Ä N T L I G E N ! ! ! ! !

Nu har jag äntligen fått internet till min dator!!
det kändes grymt skönt när jag visste att data-hacker´n Åsa skulle kliva innanför dörren idag. Nu har hon och Mathias varit här och tjaaa.. som sagt.. dator´n fungerar!!!!!
jag kan inte sluta le och vist är de tragikst. Jag är mer glad av att veta att jag har internet än att veta att alla som jag tycker om mår bra. Men va fan nu skiter jag i det är är EGO. JAG HAR INTERNET!!!
 

Det här är Ellis som signar ut slut

Kommentarer
Postat av: Y

YEES!!! Och jag har minsann sett att du skrivit och berättat det för både rewa och rebbs men inte till mig! Gud så orättvist ;) Nu ska jag gå in här JÄMT! Vill ju veta om min citypingla haft något på hjärtat liksom. Kraaamp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0