Torsdag;

Frida slutade åttan idag, grymt, nästa termin är det nia som gäller. Det är stort, jag tror att jag längtar mer till det än vad hon gör. Jag vill fixa henne till nians bal, avslutningen och allt annat..
En stolt storasyster tittade på hennes betyg där det stod VG hela raden ner. Förutom matte, man kan inte få VG där måste jag tillägga enligt henne. MVG kan man inte heller få, de går redan i åttan efter nians kriterier på något konstigt sätt. Men hon hade ett mål den där bruden. MVG i så gott som allt när nian är över, ett ganska bra mål om man frågar mig, jag minns att mitt mål i nian var att inte ha allt för många G och det gick det också.
Jag saknar grundskolan. Det var så enkelt då. 
Appropå avslutningar så är min skolgång också över. Studenten i lördags, det var nog det roligaste jag har varit med om. Åka lastbilsflak skulle jag kunna ha som jobb. 
Dagen efter var vi hemma hos Frida. Hon bjöd på mat och jag och Y vandrade hem runt fyra på morgonen dagen efter. Jag hade ont i magen i flera dagar efter att ha skrattat till Frida som sjöng om en anka. JAG DÖÖÖÖÖR.
Näe, nu ska jag börja leva livet. Jag kallar det mitt första sommarlov sedan 2005.
Jag säger bara:
Allsång, Freja, havet, poolen, Jason Mraz, Solglasögon och allt annat som hör till.  
  Imagine all the people living for today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0