Söndag;

Regnet öser ned och jag äter jordgubbar med mjölk. Mamma har köpt min favorit mat. Tack!
Jag är trött. Jobbade igår extra länge eftersom en soppåse som stod utanför restaurangen hade läckt. Det låg olja ute på hela asfalten och jag fick fylla vattenkannor med varmt vatten som de andra kunde hälla på. Fy fan!!!!
Somnade lagom till tre och sen vid kvart i fyra började min telefon att ringa. Det var Y.
Jag tänkte att hon kanske ringde fel eller något sånt men efter att ha lagt på ett ANTAL gånger svarade jag tillslut. Det var inte Y, så klart att det inte var hon, Det var Adam.
Full som kastrull, han ville ha mat. Frågade om jag sov och sen hörde jag Y i bakgrunden, "Ellis, Lägg på" haha... de måste haft roligt. Synd att jag jobbar fredagar och lördagar. Men det är så det är . I veckan höjdes hyran. Grattis!

Midsommar snart, hoppas att mina favoriter kommer hit och äter god mat. vi kan lyssna på "absolut sommar" och ha det bra.

Kommentarer
Postat av: a

you bet! vi kommer!

2009-06-18 @ 11:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0