MAT

Innan jag åkte hem till mig i onsdags så blev det lite mat hemma hos Adam. Jag Adam och André ställde till med en riktig finmiddag, okey, Adam lagade maten, jag och André tittade mest på. Maten blev fantastiskt god och mätt och belåten satte jag mig på tåget hem.

Lägenheten kokade av värme så jag öppnade alla fönster som gick att öppna och sov så, vaknade dock av att jag frös som en tok, men de var det värt.
Solen steker rätt så rejält, jag orkar inte ens vara ute på balkongen, jag gömde mig i skuggan utomhus i parken. Det var okey måste jag säga.

Imorgon har jag tvättstugan klockan åtta så jag ska vara uppe med tuppen. Avnjuta en god frukost, tvätta och sedan åka tillbaka till Nynäshamn.
Jobbet väntar. Imorgon spelar dock en grym trubadur så det kommer att bli kul att jobba. Hoppas jag.
Nästa vecka är det också fest för Adam på jobbet. Jag tänker ställa till med något alldeles extra.. jag ska försöka iallafall.

Rotade även igenom garderoben och hittade lite sommargodbitar. Dock har dragkedjan gått sönder på en fin kjol, tur att mamma (pappa i smyg) är så bra på att sy.

Pratade med farmor för några dagar sedan. Det var okey för dem om vi kom ut och badade någon dag. Tänkte sätta gänget i en båt eller bil och åka till Lisö. Stället som jag kan lika bra som min egen ficka.. Sol vind och vatten.... 
 







Kommentarer
Postat av: a

de va mys!

2009-06-27 @ 15:40:36
URL: http://fyraminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0