Palla trycket

Ibland måste man bita ihop, inte klaga, inte bryta ihop och inte börja gråta. För på slutet så blir det bra ändå. Det vet jag, man måste bara, palla trycket.
Idag fick jag bita ihop. Sov inte speciellt länge och pallrade mig upp för att jobba klockan elva (efter att mr ringt tio i elva och frågat om ja kan börja klockan prick elva, smart kille den där!)
jag bet ihop. Det gjorde jag, inte klaga, inte tjura, jo lite..man kan ju inte bara hålla tyst, då blir det inte roligt. Nu ger jag upp och lägger mig ner. Tänka. Sova. Vakna.

Kommentarer
Postat av: R

stop it, tyyyyyp

2009-01-07 @ 17:19:09
Postat av: Y

Phuu!! Du börjar ju nästan sova lika lite som mig. Inte bra!! Sooov! Du behöver din beauty sleep my friend ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0