Det här med att hinna med många saker samtidigt

Jag har aldrig varit bra på de, fler bollar i luften. På något sätt tycker jag ändå om när det händer saker. snabbt. Det är för att jag tröttnar lika snabbt. Jag börjar tröttna nu och ångrar lite att jag började skriva detta inlägg men jag måste avsluta det jag påbörjade, det har jag lärt mig under mina arton år. Det gäller att avsluta.
Just nu kan man se det från den komiska sidan. Jag bloggar, borstartänderna, klär på mig och sminkar mig samtidigt, ja glömde jag nämna att det är arbete som gäller även idag. Restaurangen liksom. ahaja.
det är också en grej. Många saker samtidigt, jag kan inte göra min praktik, gå i skolan och jobba samtidigt de är för mycket för mig och mina benhinnor det är dom jag vill klaga på idag. Fy fan för ben!?
nä dags att påbörja en till sak. KUNGSHOLMEN FÅR EN NY MEDLEM I MARS!!!!! det är däremot helt sjukt (:



Kommentarer
Postat av: rewa

fyfan ellis ska du jobba fast du är sjuk!? nu får du ge dig!

2009-01-28 @ 17:59:36
URL: http://rewa.blogg.se/
Postat av: rewa

hur ska vi nu kunna åka utomlands? :(

2009-01-28 @ 22:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0