Och det är vad jag ser just nu;

Jag sitter på balkongen, det blåser lite kallt. Det är inte så konstigt, jag är näst högst upp. På sjätte våningen, ett plan som ska landa på Bromma flygplats åkte precis förbi ovanför mitt huvud.
Jag tycker inte att det är irriterande. Mest charmigt på något sätt.
Några barn leker på gården, de skrattar och springer omkring. Jag minns när jag själv gjorde det. Då kom grannarna ut och sa att vi skulle vara tysta. Jag ska aldrig bli en sådan granne. Barnen ska få skrika som de vill. En båt tutar, är det verkligen en båt, kan man höra dem hit? ett till plan och en fiskmås ovanför huvudet. Jag hatar fiskmåsar. En farbror neder på gården startade just sin motorcykel. Då är det vår.
grannen satt på balkongen och spelade gitarr idag också, a la Jason Mraz- stil. Inte så dåligt om man frågar mig.
man känner att det är värme i luften och imorgon ska jag åka till staden där det alltid blåser. Det har ju mormor hört på radion!

Kommentarer
Postat av: r

kittlar dödkönt i kistan låter det som (: jag vill meeeee

2009-04-28 @ 19:52:16
URL: http://rebbas.blogg.se/
Postat av: Y

:)

2009-05-03 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0