Yesterday you told me about the blue blue sky

Torsdag, Min dag började bra! Kommer till Sjukvårdslektionen och får veta att vi ska på studiebesök på Ambulansen! (förövrig har det vart min dröm sen jag var typ 12 att en dag få köra en sån där rackare)
Km tillbaka efter två timmar och mina ögon bara lyste, jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Efter skolan fikade jag med Rewa, David Yvanna, Adet och Linda. Det var trevligt, tog som vanligt parma-mozarella macken! Efter fikat träffade jag och Adam My som precis hade gjort sin tatuering, hur fin som helst! passar henne grymt bra!
Mamma och pappa åker snart, då ska jag ta hand om hus och lillasyster. Ska faktiskt bli kul att klara sig själv i en vecka, träna på att bo själv liksom, kan ana att de kommer bli en del fil och flinger och ett antal varv springandes till mix, man kan verkligen ta med vilken mat som helst därifrån, hur bra som helst!
Men nu ska jag faktiskt ta att duscha sen ska de sooovas, är hel-trött men i morgon börjar vi dock 12:35, det känns bra!
Det var den dagen det, snart händer det.

Kommentarer
Postat av: mojsan

Taaack :D

2008-09-04 @ 23:46:47
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0