Strö lite solsken på mig,

Det kommer vissa dagar då man bara vill lägga sig i soffan och dra en filt över sig, men känner sig trött, värdelös och allt annat, men jag har kommit på den bästa medicinen! Solarium! solarium löser alla problem allt blir sååå mycket roligare när man är brun, förövrigt börjar mitt nya liv idag, de målen (som bara jag vet om) kommer nås, det vet, jag menar jag är Ellinor Bäck, jag klara allt, det finns inget som jag inte klarar. kan självförtoende vara med på den listan?
Jag har kanske börjat vandra i uppförsbacken som jag skriver om på Svenskan, jag måste börja bry mig mer om mig själv, bli mer ego (kan jag det?) jag behöver det, jag har tagit in alldeleds för mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0