Nu är jag märkt;

Ja, Nu sitter den där, min alldeles egen Tatuering, min sjöjungfru, min vackra sjöjungfru! en Ca. 30 centimeter lång sjöjungfru som täcker sidan av magen, går en bit på revbenen och höftbenet, jag gillar' en nä, Jag ÄLSKAR den!!
jag ljuger om jag säger att det inte kändes något, det gjorde det, speciellt på benet, men det var ingen fara. Jag klarade mig och inte mer stolt vart jag när tatueringskillarna blev imponerade av mig, jag var cool.
Anna och Adam var med som stöd under den ca 2 timmar långa sittningen André var med i början men jag tror att han blev för röksugen ha ha så han gick hem och Rewa med mamma slank förbi en stund, snacka om att stå i centrum, jag var cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0