Lista, snodd från Yvannas bilddagbok (y-et)

Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn? nej
Har du sett din bästa vän gråta? ja, alla fyra
Vilka vitaminer tog du när du var liten? Inga. frisk som en nötkärna
Vad åt du senast? brownie med grädde (fikade med mamma)
Har du fått någon komplimang idag? Fina byxor, fint hår, Tack Frida
Har du varit med i en rättegång? Ja, men bara med skolan (samhällskunskap)
Är du polare med grannarna? Nej, de vågar inte visa sig, lika bra det
Vilka språk pratar din mamma? Svenska och Engelska
Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste piercingen? Ett tredje hål i örat så nu är jag ascool
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Ett tag sen, minns faktiskt inte
Har du varit på stranden? Klart att jag har. man bör ju i Nynäshamn
Har du haft en stalker? Så känd är jag inte
Minns du dina/din musiklärares namn? hmm.. han som kunde något konstigt språk Torbjörn?, vikarie hit och dit och Sara på slutet
Hur bra är din syn? hur bra som helst
Har du varit på ett party? Jaada
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? ALDRIG
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? "Aha, den brorsan?"
Har du varit utomlands? jo, för sällan dock
Har du sett din bästa vän naken? haha, räknas skolduschen?
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? när mamma och pappa gifte sig
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? ja, men de skulle nog bli nyfikna, kan hon slåss?
Var är dina syskon just nu? Hon är väl ute och röjer som vanligt
Vad var den senaste drömmen som du minns? så klassisk, en som jag tycker mycket om fanns där just då...
Vem ringde dig senast? Frida
Vilken tid gick du upp imorse? halv tio, rena rama sovmorgonen nu när det är lördag och allt;
Vad ska du göra i helgen? umgås med vänner, parta och hänga med Rewa in till stan med Matilda
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "O fyfan! Tror ja väntar till nästa helg så ja sparar mina krafter men parta loss du! Ja vet att du behöver det! ;) Pussi" rewa om telegrafen besöket i kväll/natt
När var du riktigt sjuk senast? sjuk i huvudet är jag alltid
Vem är den senaste kändisen du tog på? aha den kändisen!?
Vad finns i din bakficka? en hammare, en klänning, snygga party-skor och en back med Smirnoff Ice, det jag behöver till i kväll!
Har du färglinser? Nej
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov!
Vad är det första du gör på morgonen? öppnar gardinerna så de blir ljust
Vad ska du göra efter det här? titta på vad jag ska ha på mig ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0