"Kom så hänger vi på Telegrafen"

Igår blev det utgång i all dess ära, kul hade vi, riktigt kul, men tillslut sa det STOPP! i huvudet (okey och benen!) så jag knallade hemåt, eller nej, jag nästan kröp hemåt

Började med middag och mys hemma med la familia, vid tio tiden gick jag till Adam där han och Rewa kollade på Idol klipp, vi älskar idol. Vi älskar Johan Palm!
jag och Adam hade dans-show för Rewa och sen gick vi hemifrån, mötte upp Yvanna för några pussar, inte till mig, till Adam och sen till Telegrafen, träffade på några riktigt roliga människor påvägen, dom frågade hur gamla vi var, vi sa att vi var 90:or och då går man trean på gymnasiet, Åh, sa den ena killen lite kaxigt, jag kommer ihåg när jag gick i trean, då var man störst i hela jävla betlehem och kunde styra över alla! Oj vad vi skrattade åt det, Rewa hade med sig sin cykel (!?) och killen ville ha skjuts i cykelkorgen.
Jag hade lovat mig själv att inte visa tatueringen för någon eftersom jag hade min höga kjol utan på tröjan vilket skulle leda till att jag var tvungen att knäppa upp kjolen, dra ner den, dra upp tröjan och sen visa gaddningen, men så fort vi träffade Emma så blev jag tvungen, haha där stod ja och flashade mig.
En gång till åkte kläderna av för visning av mitt konstverk, sen fick det vara bra, fy fan!
vi dansade lite, snackade med folk, ja ALLA 90:or var där, nya "häng" stället, tja.. varför inte!?
Jag tror Anton blev en aning chockad när han frågade om jag och Rewa skulle dansa men jag var u tvungen att stå stilla annars skulle jag ramla omkull, bra svarat av mig, smidigt, men ärligt!
kom hem senare och allt var lugnt, klart slut!

Kommentarer
Postat av: Y

Haha... störst i hela betlehem! Kvällens skönaste. Men glöm inte att du flashade mig också, drog ned min topp och allt ;) haha, men visst var min bh snygg? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0